Het Handboek ContentStrategie 4: 29 oktober 2018 release! RESERVEER NU!

Het ‘Handboek ContentStrategie 4 (HCS4)’ is een volledig vernieuwd, praktisch management- en studieboek. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Het HCS4 biedt de professional een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. 

De Augmented Reality en de méér dan 1000 bijlagen op de ondersteunende website www.handboekcontentstrategie.nl maken van het HCS4 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een engaging en doelgerichte strategische contentmix op basis van de customer journey. De vierde druk van deze bestseller bevat nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen.

Het B-model helpt de lezer aan engaging content dat relevant is voor de fases in de customer journey! HCS4 draait om channels, content en conversie.

Reserveer nu!

Hoofdstuk 5: [Contentmarketing] Langs Haagse standen: mobiele tool om stad en strand te ontdekken

Naast Pokémon is Den Haag is de bakermat voor zon, zee en strand. heeft met Haagse routes een handige, gratis tool ontwikkeld om Nederlands enige stad aan zee te ontdekken. De online wandelroutes op www.denhaag.com/nl/routes nemen je mee naar bekende highlights én verborgen hotspots. Van paleizen en winkelstraten naar restaurants en strand. Iedere route heeft zijn eigen thema met zorgvuldig gekozen bezienswaardigheden. De komende tijd wordt elke maand een nieuwe Haagse route gelanceerd.

Continue reading

Hoofdstuk 1: ‘Europese ePrivacy Verordening gaat mediabedrijven en uitgeverijen hard raken!’ #EC

the concept of computer security. Hacker breaks binary data

De Europese ePrivacy Verordening –  die onder meer de huidige cookieregels moet vervangen -, gaat mediabedrijven en uitgeverijen hard raken. Dat blijkt uit een onafhankelijk onderzoek uitgevoerd in opdracht van het Duitse Ministerie van Economische Zaken op basis van het huidige wetsvoorstel. DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, roept staatssecretaris van Economische Zaken Mona Keijzer daarom op een onderzoek te doen naar de economische impact van de nieuwe Verordening op de Nederlandse markt. 

 

Continue reading