Hoofdstuk 3 en 4: Vierhetseizoen.nl: Platform biedt inspiratie voor (chef)koks

seizoenenn

Food, vloggen en dus content is… hot. Gedreven door de verwachting van consumenten rondom eten en beleven en het snelle online tijdperk, zijn menukaarten volop in beweging. Hoe zorg je er als chef-kok voor dat een menukaart onderscheidend genoeg is ten opzichte van je concurrenten, rekening houdend met tijd en budget? Aviko is ervan overtuigd dat de aardappel hier een belangrijke rol in kan spelen en wil chek-koks hierbij helpen. Daarom lanceert Aviko in oktober 2016 het online platform Vier het Seizoen. Op dit platform kunnen chef-koks inspiratie opdoen voor hun menukaart. Lees verder Hoofdstuk 3 en 4: Vierhetseizoen.nl: Platform biedt inspiratie voor (chef)koks

Bekijk NU deze webinar ‘Hoe breng je jouw content marketing over in een wereld vol met informatie?’

gratisweibnaarr

Content marketing is één van de belangrijkste middelen om gezien te worden door je doelgroep. Je probeert relevante marketing content de wereld in te brengen om je publiek te interesseren. Maar een overschot aan content is wat jouw publiek vaak te zien krijgt. Dus hoe zorg jij ervoor dat je uit de massa springt? In deze webinar van zo’n 40 minuten zal Patrick Petersen alle ins & outs geven over hoe je ervoor kan zorgen dat je content marketing succesvol is en hoe je daarbij een influencer database in kan zetten. De webinar is direct te bekijken!

 

engaging-content-patrick

Hierbij zal hij spreken over:

  • (engaging) content marketing modellen.
  • waarom veel content marketing juist niks doet.
  • hoe je social media monitoring gebruikt om je succes te meten.
  • en de rol van influencers in content marketing.

Over de spreker

Patrick Petersen is online marketeer, internationaal docent en spreker, marketing influencer en vooral energiek ondernemer. Deze bestseller auteur (o.a. Handboek Engaging Content) is daarnaast fervent Twitteraar. Eerder noemden wij hem al in onze top 10 van digitale marketing influencers om te volgen op Twitter en als nummer 1  Content Marketeers volgens Bureau Meltwater. 

[Contentmarketing] Entree Magazine zoekt het #LekkersteHuisbier

lekkerstehuisbierentreemagazine

In 2016 organiseert Entree Magazine voor de vijfde keer de verkiezing Lekkerste Huisbier van Nederland. Ondernemers die speciaal voor hun horecabedrijf een bier laten brouwen, kunnen meedoen. Etiketbieren (bestaande bieren van een brouwerij met het etiket van een horecazaak) zijn uitgesloten van deelname.

Lees verder [Contentmarketing] Entree Magazine zoekt het #LekkersteHuisbier

Hoofdstuk 3 Obama is de meest gevolgde leider op Instagram

Most-Followed-_10_

Hoe doen wereldleiders het op Instagram? Onderzoeker Burson-Marsteller studie toont aan dat overheden experimenteren met Instagram om zich met burgers te verbinden. Meer dan 70 procent van alle overheden wereldwijd, heeft een officieel Instagram-account. Een derde van deze 305 accounts is helaas slapend of non-actief. Dit blijkt uit een nieuw onderzoek van Burson-Marsteller.

Lees verder Hoofdstuk 3 Obama is de meest gevolgde leider op Instagram