Hoofdstuk 1: ‘Europese ePrivacy Verordening gaat mediabedrijven en uitgeverijen hard raken!’ #EC

the concept of computer security. Hacker breaks binary data

De Europese ePrivacy Verordening –  die onder meer de huidige cookieregels moet vervangen -, gaat mediabedrijven en uitgeverijen hard raken. Dat blijkt uit een onafhankelijk onderzoek uitgevoerd in opdracht van het Duitse Ministerie van Economische Zaken op basis van het huidige wetsvoorstel. DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, roept staatssecretaris van Economische Zaken Mona Keijzer daarom op een onderzoek te doen naar de economische impact van de nieuwe Verordening op de Nederlandse markt. 

 

Continue reading

UPDATED Handboek ContentStrategie 3.5: De essentie van de succesvolle contentstrategie #HCS35

De UPDATED Handboek ContentStrategie 3.5 ligt herfst 2017 in de winkels. : De essentie van de succesvolle contentstrategie is daarbij de rode draad.

Bij het ontwikkelen van een contentstrategie denken wij na over het verhaal en de overtuiging die de verschillende content moet gaan geven. Het geeft een concrete richting aan die de contentmarketing – met de uiteindelijke contentmix, de creatie en het distribueren van de content – moet gaan bewerkstelligen. Een contentstrategie draait om de doordachte mix van:

  • What you want to say (and tell your audience).
  • What they are interested in.
  • What your audience wants to hear.

 

 

Het Handboek ContentStrategie gaat naar BOOM Uitgevers Amsterdam, Adformatie blijft de marketing doen

Het Handboek ContentStrategie gaat naar BOOM Uitgevers Amsterdam, Adformatie blijft de marketing doen. Op korte termijn komt er een update van het HCS en een nieuw uitgebreid deel.

BOOM is sterk in het voorzien van content voor het beroepsonderwijs, zoals het HBO. De Adformatie-Adfo Groep blijft de marketing doen voor dit boek – en andere titels van de auteurs – om ook de managementmarkt te bereiken.