UPDATED Handboek ContentStrategie 3.5: De essentie van de succesvolle contentstrategie #HCS35

De UPDATED Handboek ContentStrategie 3.5 ligt herfst 2017 in de winkels. : De essentie van de succesvolle contentstrategie is daarbij de rode draad.

Bij het ontwikkelen van een contentstrategie denken wij na over het verhaal en de overtuiging die de verschillende content moet gaan geven. Het geeft een concrete richting aan die de contentmarketing – met de uiteindelijke contentmix, de creatie en het distribueren van de content – moet gaan bewerkstelligen. Een contentstrategie draait om de doordachte mix van:

  • What you want to say (and tell your audience).
  • What they are interested in.
  • What your audience wants to hear.

 

 

Het Handboek ContentStrategie gaat naar BOOM Uitgevers Amsterdam, Adformatie blijft de marketing doen

Het Handboek ContentStrategie gaat naar BOOM Uitgevers Amsterdam, Adformatie blijft de marketing doen. Op korte termijn komt er een update van het HCS en een nieuw uitgebreid deel.

BOOM is sterk in het voorzien van content voor het beroepsonderwijs, zoals het HBO. De Adformatie-Adfo Groep blijft de marketing doen voor dit boek – en andere titels van de auteurs – om ook de managementmarkt te bereiken.

 

Lancering nieuwe Handboek Online Conversie #MARCOM14 #HOC in foto’s @Adformatie

slide33

Op dinsdag 3 juni 2014 vond de lancering plaats van het nieuwe boek van Patrick Petersen. Naast een masterclass, freelunch live-webinar en keynote-sessie op de mainstage was er ook een buzzing lancering van het Handboek Online Conversie tijdens #MARCOM14. Petersen kreeg het eerste #HOC boek overhandigd door de CEO van de Adfo Groep Willem Sijthoff.

 

20140603_13550920140603_13541920140603_12572020140603_14211920140603_17133820140603_164532BpM7_HYIUAEgrtbbnrunnamedBpM68HEIYAErG1c