#CASE @Adformatie @Nl_SocialMedia @AtMostNL en @Onlinemarketeer voeren een succesvolle contentmarketing-campagne @HandboekContent Strategie #HCS

hcs2

Als je er over schrijft, moet je het ook zelf doen. De partijen Adformatie, SocialMedia.nl platform, bureau AtMost en de auteur zelf (Onlinemarketeer op Twitter) promoten het Handboek Content Strategie middels.. content. Branded, user-generated en curated content wordt ingezet met succes! het #HCS is zo zijn eigen case en bewijst dat de tips en campagneaanpak zoals beschreven in het boek ook werkt! Hoeveel (social) proof wil jij hebben?

best
BPUq4dnCYAABI6E604hcs11twitter5boeken3exclusief832twitterhcs1hcs10

 

 

 

[Presentatie] Social media en contentmarketing voor bakkers #MKB

socialbakkerSociale media lijkt – kijkend naar de onderzoeken – vooral voor de kleinere organisaties goed te werken. Toch is het MKB niet altijd bekend met de marketingmogelijkheden en manier van werken met sociale media. Met als motto ‘Digitaal is de nieuwe moraal’ heeft  een uitgebreide presentatie gemaakt voor in dit geval de bakker. De presentatie – gericht op België – laat LinkedIn maar ook Bloggen.be zien als populaire social media platforms.   Continue reading