Bekijk NU deze webinar ‘Hoe breng je jouw content marketing over in een wereld vol met informatie?’

gratisweibnaarr

Content marketing is één van de belangrijkste middelen om gezien te worden door je doelgroep. Je probeert relevante marketing content de wereld in te brengen om je publiek te interesseren. Maar een overschot aan content is wat jouw publiek vaak te zien krijgt. Dus hoe zorg jij ervoor dat je uit de massa springt? In deze webinar van zo’n 40 minuten zal Patrick Petersen alle ins & outs geven over hoe je ervoor kan zorgen dat je content marketing succesvol is en hoe je daarbij een influencer database in kan zetten. De webinar is direct te bekijken!

 

engaging-content-patrick

Hierbij zal hij spreken over:

  • (engaging) content marketing modellen.
  • waarom veel content marketing juist niks doet.
  • hoe je social media monitoring gebruikt om je succes te meten.
  • en de rol van influencers in content marketing.

Over de spreker

Patrick Petersen is online marketeer, internationaal docent en spreker, marketing influencer en vooral energiek ondernemer. Deze bestseller auteur (o.a. Handboek Engaging Content) is daarnaast fervent Twitteraar. Eerder noemden wij hem al in onze top 10 van digitale marketing influencers om te volgen op Twitter en als nummer 1  Content Marketeers volgens Bureau Meltwater. 

#4416 [Video] Barbara Barend: “Content vooral met passie en een strakke meetlat verkopen!” #hoofdstuk1

abrabarem

Barbara Barend, Frits Barend, Kim Barend (en meer familie) zijn betrokken bij het magazine Helden. Dit sportmagazine is anders dan (e-)magazines die vooral uitslagen tonen.

Het crossmediale magazine Helden draait om verhalen met passie. De storytelling – en journalistieke ervaring – van Barbara en Frits Barend is zichtbaar aanwezig in de content. Ook het realisme is aanwezig; Barbara Barend denkt dat de papieren Helden over 10 jaar passé is.

Lancering

“Daarom zijn wij ook met het platform Helden Online van start gegaan!”, aldus een gedreven Barbara Barend bij de lancering van een nieuwe editie van Helden. Helden brengt verhalen van topsporters – zoals Huntelaar, Cocu en Kromowidjojo – die vooral de diepe menselijke kant van de sporter laten zien. Het sociale aspect is hierbij een succesfactor in het overbrengen van de content. Het magazine Helden is begin 2014 weer in eigen beheer teruggehaald van uitgever Sanoma. Mediatycoon Derk Sauer staat de familie Barend bij met advies.