Hoofdstuk 3 [Presentatie] Currency of branding #brands #contentmarketing

brandenvy

Branding lijkt ook aan veel verandering onderhevig te zijn. Een merk lijkt sterk te balanseren op een droom die waar wordt gemaakt. Hierbij twee type merken:

1. Initiative brands: zij veranderen, nemen initiatief, en vertalen hun interne onrust in een sterke branding.

2. Reaction brands: merken die reageren en zich passiever opstellen.

Bekijk de presentatie van David Brier:


Hoofdstuk 2 [Video] Keynote Jonathan MacDonald ‘Waar engagement ontstaat, begint connectie!’ #contentmarketing

mcondals

Tijdens de afgelopen The Next Web conference in Amsterdam sprak wederom spreker de Brit Jonathan MacDonald. MacDonald is de leider van The Fluid World. Zijn wereld gaat over drive, passie en interactie. Engagement lijkt makkelijk, maar is gewoon de essentie van connectie en succes. De Brit heeft een uitgesproken visie over de mix van engagement, content, nieuwe media en hoe dit onze toekomst gaat veranderen. ‘This is where the magic begins’, zegt hij nadat hij Plato heeft geciteerd. Het moment dat niet echt kan plannen maar spontaan engagement geeft is dat moment waar de connectie begint. Lees verder Hoofdstuk 2 [Video] Keynote Jonathan MacDonald ‘Waar engagement ontstaat, begint connectie!’ #contentmarketing