De realtime economie? Connected content? 27 augustus gratis webinar #IoT Internet of Things @freelunch_nl

 

webinarrr2

Omgaan met de realtime economie, Apple cars, smartwatches, eHomes en meer vergaande human to device koppelingen. IoT – Internet of Thing – is here to stay! Het maakt de verbinding tussen onze huizen, auto’s, onze schermen maar vooral ons gedrag. Het is noodzaak voor managers om meer inzicht te krijgen in techniek en technische processen. De cloud-koppelingen maken technieken en menselijk gedrag real-time inzichtelijk en creëren de ultieme kansen voor marketing en communicatie.  Lees verder De realtime economie? Connected content? 27 augustus gratis webinar #IoT Internet of Things @freelunch_nl

[Event] SMC0172 #SMC Wordt het outbound of inbound? 3 februari 2015

Content Marketing Customer Magnet

Staat adverteren gelijk aan het op tijdstippen dat ik het niet wil lastig worden gevallen met een boodschap waar ik niet op zit te wachten? Heeft de vakpers steeds meer moeite het abonnementsgeld voor hun bladen laag te houden omdat ze minder advertenties verkopen? Wordt het niet eens tijd om meer hulp te bieden aan prospects i.p.v. alleen maar met prijzen te stunten? Waarom nog outbound marketing terwijl inbound ook zo goed kan werken?  Lees verder [Event] SMC0172 #SMC Wordt het outbound of inbound? 3 februari 2015

Hoofdstuk 1 en 2 [Video] Interview met Remco Janssen over social pr en eventmarketing

remco

Event marketing lijkt ook aan nieuwe swing toe te zijn.  Events zijn veelal fysiek maar lijken vooral digital en met een juiste pr en vooral social media marketing in de markt gezet te worden. Het buzzwoord hierbij is ‘social pr’. Spreker Remco Janssen legt – net na zijn keynote – de relatie en de combi tussen en van social pr en events uit op video. Kim Do(AtMostTV) interviewt:

Kom langs in de Keynote-zaal van SocialMedia.nl @Festivak 13 + 14 november 2013 #jaarbeurs #contentmarketing

festivak

Award-winning Social PR specialist Remco Janssen, bestseller auteur Jordie van Rijn, TU Delft MarCommer en TEDx licentiehouder Rob Speekenbrink, sprekers van de Entrepreneur Of The Year 2013, Patrick Petersen plus  auteur en online consultant Wieger Waardenburg en meer sprekers komen langs in de keynote-zaal van SocialMedia.nl. De keynotes vinden plaats tijdens de Festivak op 13 en 14 november 2013 in de Jaarbeurs. Gratis aanmelden kan hier!

De festivak?

De meerwaarde van live communicatie, in een tijd van toenemende digitalisering bij persoonlijke contacten, wordt alleen maar groter. Steeds vaker worden evenementen door bedrijven en instellingen gezien als strategische component in de marketingmix. Evenementen worden ingezet als imagoversterking, voor branding, voor sponsoring, als ‘fundraiser’ voor goede doelen en charitatieve instellingen of als communicatiemiddel bij een belangrijke boodschap. Zowel commercieel, maatschappelijk, promotioneel als sociaal. Festivak wordt bezocht door gehele branche van publieksevenementen en is onder meer interessant voor:

• Beslissers op het gebied van totale evenementenverzorging en de entertainmentindustrie 
• Vertegenwoordigers van publieke organisaties, gemeentelijke instellingen, provincies en overige overheden 
• Organisatoren van elk type event. 
  Bijvoorbeeld festivals, concerten, sport, culinaire, culturele & lokale evenementen, beurzen en congressen 
• Advies-, citymarketing- sportservicebureaus 
• Brands & Brandrepresentatives 
• Marketing- en communicatieprofessionals 
• Horeca, leisure en accomodatie exploitanten 
• Purchase & Productmanagers 
• Uitgevers en media 

 

keytbe

Preview van het SocialMedia.nl programma van 13 november 2013, op 14 november onder andere: Entrepreneur Of The Year 2013(EY), Remco Janssen, Wieger Waardenburg en Patrick Petersen (andere keynote):