[Persbericht] Adformatie lanceert herziene dikkere druk 2 van het @HandboekContent #HCS

In het Handboek Content Strategie (#HCS) neemt Patrick Petersen de lezer mee in een vernieuwend verhaal
over contentstrategie. Met als doel het creëren van bewustwording, betrokkenheid en binding. Nu aangevuld
met case updates én op verzoek van veel lezers, een begrippenlijst.
Remy Steijger, Digital Marketing – Adviseur, Spreker, adipex Trendwatcher & Contentstrateeg: ‘Inhoudelijk is het boek
goed en onmisbaar voor elke marketeer die zelf met content bezig is of anderen adviseert.’
Hans Molenaar, Juryvoorzitter PIM Marketing Literatuurprijs: ‘Dit boek van Patrick Petersen is een praktisch
boek dat u uitstekend van dienst kan zijn in het realiseren van waarde’.

Over het handboek
Steeds vaker vormt contentmarketing het hart van de online strategie. Alleen met een juiste contentstrategie
zullen mensen zich betrokken voelen bij een merk of product. Het Handboek Content Strategie geeft
gestructureerd aan hoe contentmarketing is ontstaan, welke modellen gebruikt kunnen worden ter
ondersteuning en, meest belangrijk: hoe je een juiste contentstrategie opzet en uitrolt. Het management- en
studieboek is gevuld met infographics, grafische modellen en meer illustraties. Cases zijn van: Landal
Greenparks, Philips, De Hypotheekshop, AtMost.TV en de TU Delft.

Het handboek doet wat het zegt; zo is het #HCS vindbaar op Twitter (@HandboekContent), kent het boek een
eigen Pinterest vol infographics en visuele aanvullingen. Het blog http://www.handboekcontentstrategie.nl
biedt ook nog eens extra video’s, presentaties en webseminars. Hierdoor is het Handboek Content Strategie
meer dan alleen een boek.
Meer informatie en bestellen: Handboek Content Strategie (ISBN9789491560491) is te bestellen via
adfogroep.nl/shop. De reguliere prijs is €32,50. Eveneens verkrijgbaar in de boekhandel.
Recensie-exemplaar: Voor een recensie-exemplaar kunt u contact opnemen met Linda van Wely via
books@adfogroep.nl of 020 573 36 41.
Bestsellerauteur, ondernemer, columnist, consultant, spreker en docent Patrick Petersen (1972) is ervaren
online en contentstrateeg. Hij praktiseert zijn ervaring en inzichten als docent online strategie, social media,
contentstrategie maar vooral als online marketeer. Petersen denkt en schrijft doelgericht vanuit de mix van
middelen en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Ook is hij energiek contentcreator en storyteller.
De auteur is bekend van zijn bestseller Handboek Online Marketing en Handboek Mobile Marketing.
____________________________________________________________________________________________
NOOT VOOR DE REDACTIE: Voor meer informatie over dit artikel of het opvragen van beeldmateriaal kunt u
contact opnemen met: Linda van Wely via lindavanwely@adfogroep.nl of 020 573 3641.