Het Handboek ContentStrategie 4: 29 oktober 2018 release! RESERVEER NU!

Het ‘Handboek ContentStrategie 4 (HCS4)’ is een volledig vernieuwd, praktisch management- en studieboek. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Het HCS4 biedt de professional een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. 

De Augmented Reality en de méér dan 1000 bijlagen op de ondersteunende website www.handboekcontentstrategie.nl maken van het HCS4 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een engaging en doelgerichte strategische contentmix op basis van de customer journey. De vierde druk van deze bestseller bevat nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen.

Het B-model helpt de lezer aan engaging content dat relevant is voor de fases in de customer journey! HCS4 draait om channels, content en conversie.

Reserveer nu!

Eind 2018: Handboek ContentStrategie editie 4: Content, Conversie en Customer Journey + augmented reality

Eind 2018 verschijnt een totaal verbouwd en herschreven Handboek ContentStrategie 4. Nieuwe oefeningen, strakker kader, updates, nieuwe inzichten op basis van Contentmarketing 4.0. Concreet gaat deze totaal nieuwe versie voorzien in:

  • Inzichten Contentmarketing 4.0: Boeien en Binden met inspirerende content.
  • Een heldere opbouw van een contentstrategie op basis van het B-model dat nu de rode draad vorm.
  • Toevoeging van augmented reality lagen voor een betere beleving van de leercontent.
  • Een gerichtheid op managers, profs en het beroepsonderwijs.
  • Naast het B-model vormt de mix van Content, Conversie en Customer journey een extra dimensie.
  • Een nieuwe strakkere, brede vorming.
  • Het boek is dikker en kent een uitgebreid register.
  • Nieuwe redactie (Boom uitgevers Amsterdam)
  • Nieuwe video’s en ruim 1000 extra digitale bijlagen maken van het boek een crossmediale beleving.