[Video] The Last Game; een geanimeerde viral van NIKE #wk14 #storytelling #contentmarketing #contentstrategie

nikethelastgames

Nike komt een subtiele virale video met daarin de topspelers omgezet in een animatie. De boodschap 嘉盛集团 van Nike is deze keer het aantonen dat veilig voetballen effectief is dan voetballen met veel risico. “Ronaldo Fenomeno and the original players disagree, and they are willing to risk everything to prove the scientist wrong. There is only one way to know who is right: the Last Game.”   Lees verder [Video] The Last Game; een geanimeerde viral van NIKE #wk14 #storytelling #contentmarketing #contentstrategie

Hoofdstuk 3 #contentmarketing Knoowy breidt uit #documentenmanagement #studenten

Logo_KnoowyKnoowy, de online marktplaats voor studiedocumenten, breidt uit met haar eigen referral-program. Naast de geweldige gedachtegang dat studenten geld kunnen verdienen aan documenten die ze ooit eens zelf hebben gemaakt, wordt het nu ook mogelijk om een bijdrage aan je collegegeld te verdienen door andere studenten uit te nodigen.
Documenten

Op Knoowy kunnen studenten hun documenten als samenvattingen en aantekeningen verkopen aan de rest van Nederland. Het is zonde dat documenten hoogstens worden gedeeld binnen de eigen vriendenkring, en daarom hebben oprichters Ernst Wemmers en Kevin Dizy hier een oplossing voor gezocht. Door een student te belonen denken zijn dat meer mensen hun documenten delen. De persoon die zijn documenten deelt krijgt betaald iedere keer wanneer zijn document gedownload wordt.

Het aanbod van Knowy

Het aanbod documenten op Knoowy is de laatste tijd flink gegroeid. Er zijn al studenten die een paar honderd euro hebben verdiend met de verkoop van documenten als samenvattingen en collegeaantekeningen. Met het nieuwe systeem kunnen gebruikers nieuwe studenten werven. Voor ieder nieuw lid dat iemand aanbrengt, verdient hij 5% commissie per keer dat het nieuwe lid een document verkoopt.

Studenten worden geholpen

Ernst en Kevin zijn enthousiast. Met deze update denken zij dat het aanbod documenten nog completer wordt. De student wordt dan niet alleen financieel geholpen, maar er zit ook een praktische kant aan. Hoe meer nieuwe leden, hoe meer documenten en des te beter wordt de kwaliteit van studeren.

Hoofdstuk 3 #305 [Presentatie] Een wetenschappelijke kijk op branded content

eva

Het virale effect van content, de betrouwbaarheid, het bereik, het onbewuste effect en de Likeability. Een wetenschappelijke kijk op Branded Content:

buy abilify buy accutane buy aceon buy aciphex buy actos buy adalat buy aggrenox buy albenza buy aldactone buy alesse buy allegra buy alprostadil buy altace buy amalaki buy amaryl buy amoxil buy anafranil buy antabuse buy arava buy arcoxia buy aricept buy arjuna buy artane buy asacol buy astelin buy atarax buy augmentin buy avalide buy avapro buy avelox buy avodart buy ayurslim buy azulfidine buy bactrim buy bactroban buy benicar buy betagan buy betnovate buy biaxin buy bimatoprost buy botox buy brahmi buy buspar buy bystolic buy calan buy cardura buy casodex buy cefixime buy ceftin buy celebrex buy celexa buy cenforce buy chloromycetin buy cialis buy cipro buy clarinex buy claritin buy cleocin buy clomid buy combivir buy copegus buy cordarone buy coreg buy coumadin buy cozaar buy crestor buy cymbalta buy cytoxan buy deltasone buy depakote buy desyrel buy detrol buy diabecon buy diamox buy diflucan buy diovan buy duphaston buy duricef buy effexor buy elavil buy eldepryl buy epivir buy eulexin buy evecare buy evista buy exelon buy famvir buy feldene buy flagyl buy fliban buy flomax buy flonase buy floxin buy geodon buy glucophage buy glucotrol buy glucovance buy grifulvin buy guduchi buy haridra buy himplasia buy hytrin buy hyzaar buy ilosone buy imdur buy imitrex buy imodium buy inderal buy indocin buy janya buy kapikachhu buy karela buy keflex buy kemadrin buy lamictal buy lanoxin buy lasix buy lasuna buy levaquin buy levitra buy lexapro buy lioresal buy lipitor buy lopid buy lopressor buy lozol buy luvox buy manjishtha buy megaslim buy menosan buy meshashringi buy mestinon buy metaglip buy micardis buy micronase buy microzide buy minipress buy mobic buy moduretic buy motilium buy motrin buy myambutol buy mysoline buy naprosyn buy neem buy neurontin buy nexium buy nizoral buy nolvadex buy noroxin buy norvasc buy omnicef buy oxytrol buy pamelor buy paracetamol buy parlodel buy paxil buy penisole buy periactin buy persantine buy plavix buy ponstel buy prandin buy precose buy prednisone buy prevacid buy priligy buy prilosec buy prograf buy propecia buy proscar buy protonix buy provestra buy punarnava buy rebetol buy reglan buy requip buy retrovir buy risperdal buy rulide buy serevent buy seroquel buy shallaki buy shatavari buy shigru buy sinemet buy sinequan buy singulair buy speman buy sporanox buy starlix buy strattera buy stromectol buy sumycin buy suprax buy sustiva buy symmetrel buy tegretol buy tenoretic buy terramycin buy tofranil buy topamax buy trandate buy trental buy tricor buy trikatu buy trileptal buy triphala buy tulasi buy urispas buy uroxatral buy valtrex buy vantin buy vasaka buy vasotec buy ventolin buy vermox buy viagra buy vigorelle buy vigrx buy voltaren buy vrikshamla buy vytorin buy wondersleep buy xenical buy zanaflex buy zantac buy zebeta buy zestoretic buy zetia buy ziac buy zithromax buy zocor buy zofran buy zoloft buy zovirax buy zyloprim buy zyrtec viagra