Hoofdstuk 5: Facebook en Twitter als kern in de mix van middelen #rapport #social #contentmarketing

socialbakers
Het State of Social Marketing 2014 report van Socialbakers is een check gehouden in ruim 80 landen. Daarbij zijn 20 industrietakken onderzocht met de vraag waar de marketeers op focussen waar het gaat om social media marketing. In totaal zijn 500 marketing-collega’s ondervraagd wereldwijd.  Lees verder Hoofdstuk 5: Facebook en Twitter als kern in de mix van middelen #rapport #social #contentmarketing

Hoofdstuk 5 #contentmarketingmix Chef-kok Niven Kunz komt met social media kookserie #RTL4 #socialTV

niven

Chef-kok Niven Kunz – bekend van zijn gelijknamige restaurant Niven –  was al aan het bloggen voor JFKmagazine, actief aanwezig op Twitter en sinds november 2009 in het bezit van een prestigieuze Michelin-ster. De jonge chef-kok krijgt per juni 2013 een eigen en vernieuwende kookserie op RTL4.  Kunz is tevens auteur van succesvolle kookboeken. Lees verder Hoofdstuk 5 #contentmarketingmix Chef-kok Niven Kunz komt met social media kookserie #RTL4 #socialTV

Hoofdstuk 5 [Infographic] 3 uur per dag aan de social en ‘een dag op het internet’

eendag2,4 miljard online gebruikers zijn ‘een dag in het leven van het internet’ hyperactief. Zo blijft uit onderstaande infographic die is samengesteld door Hostgator op basis van verschillende bronnen. Lees verder Hoofdstuk 5 [Infographic] 3 uur per dag aan de social en ‘een dag op het internet’