[Infographic] Eigenschappen moderne marketeer #competenties #contentmarketing

Contentmarketing is onderdeel van moderne marketing. De moderne marketeer kent andere competities dan de traditionele. Ontwikkelingen gaan sneller, er zijn meer middelen dan ooit en de ervaring uit het verleden zegt niet veel over de toekomst. Lemonly heeft een scanbaar overzicht gemaakt met de inzichten voor een ‘Modern Day Marketeer’. Is moderne marketing wetenschap of kunst? 

De basis-skills

Als basis zijn analytische inzichten vitaal voor een marketeer. Naast een duidelijke stem als marketeer heb je strategisch inzicht nodig en natuurlijk een uitgesproken visie. Moderne marketeers hebben kennis nodig van moderne technieken. Toch is er niet een blauwdruk van ‘de moderne marketeer’. De functies en variaties zijn enorm. Veel marketingvarianten liggen tussen de wetenschappelijke en analytische benadering en de creatieve ‘kunstachtige’ benadering.

fj4p24Pg_820x2945

Tips, vacatures, whitepapers, events, kortingen? Schrijf je in voor de SocialMedia.nl-nieuwsbrief! #contentmarketing

nieuwsbrief

Op de hoogt blijven van ontwikkelingen op gebied van social en content marketing? Schrijf je nu in voor de socialmedia.nl nieuwsbrief met tips, vacature, whitepapers, events, kortingen en meer! Onze periodieke nieuwsbrief zal redactioneel en mix zijn van:  Continue reading

Twitterspreekuur voor eindexamenkandidaten mei 2013 #3fm #contentmarketing #HCS

image-3749990Eindexamenkandidaten kunnen volgende week elke avond voorafgaande aan het examen prangende vragen stellen via het twitterspreekuur. Een docent die alles over het vak weet, of dat nu Frans of wiskunde is, zit klaar om de vragen last-minute via Twitter te beantwoorden.  Continue reading