Online trends volgens Startpagina.nl: Max Verstappen op 1

Wat zijn nu populaire Nederlanders online? Max Verstappen laat iedereen achter zich op de digitale snelweg en was op Startpagina.nl in 2016 de meest populaire bekende Nederlander. Sterker nog, de razendsnelle F1-coureur heeft meer zoekopdrachten verworven dan de top 3 meest gezochte BN’ers bij elkaar. Bij de vrouwen domineert Kim Holland ondertussen voor het derde jaar achtereen de zoeklijstjes.

Lees verder Online trends volgens Startpagina.nl: Max Verstappen op 1

Hoofdstuk 1: Crowdfunded boeken genomineerd voor Boek van het Jaar

crowdfunding

 

De auteurs Gaby Sadowski, Michael Reefs en Elmer den Braber zijn genomineerd voor de titels ‘Boek van het jaar 2014’, ‘Schrijfster van het jaar 2014’ en ‘Schrijver van het jaar 2014’, georganiseerd door het spraakmakende De Brul van Hul. Hun boeken kwamen dit jaar op de markt met behulp van crowdfunding. Het publiek kan tot vrijdag 19 december middernacht stemmen op hun favorieten. Het gala met de feestelijke prijsuitreiking volgt een dag later.  Lees verder Hoofdstuk 1: Crowdfunded boeken genomineerd voor Boek van het Jaar

Hoofdstuk 1 [Video] McDonalds Happy Table speeltafels #content #mobile #contentmarketing

happy

McDonalds zet de social local marketing met mobiele marketing steeds vaker in! Al enkele jaren roepen diverse specialisten dat het opwekken van een beleving van essentieel belang is om klanten je winkel in te krijgen. Voor ouderen is McDonalds ‘gewoon’ een restaurant. Voor kinderen is een speelomgeving. 

Mobiele content een belangrijke rol

McDonald’s doet dit al sinds het begin van hun bestaan en in veel hun recente initiatieven speelt mobile marketing een belangrijke rol.  Lees hier verder!