Google maakt jaarlijks – op video – een overzicht van wat ‘hot’ was online, in de timelines en op YouTube. We zien de Britse commitment. De selfie met de paus, diverse natuurrampen en goodbyes.. Wat als jij Alzheimer hebt?
Google maakt jaarlijks – op video – een overzicht van wat ‘hot’ was online, in de timelines en op YouTube. We zien de Britse commitment. De selfie met de paus, diverse natuurrampen en goodbyes.. Wat als jij Alzheimer hebt?
Nike komt een subtiele virale video met daarin de topspelers omgezet in een animatie. De boodschap 嘉盛集团 van Nike is deze keer het aantonen dat veilig voetballen effectief is dan voetballen met veel risico. “Ronaldo Fenomeno and the original players disagree, and they are willing to risk everything to prove the scientist wrong. There is only one way to know who is right: the Last Game.” Continue reading
De 53-jarige ‘ kicker’ kickt social goed aan de weg. Zijn virale video voor Volvo trucks is al zo een 100 miljoen keer bekeken op YouTube en al ‘ crowdsourcend’ komend er steeds meer varianten op zijn epic split. Geef JCVD some space..
http://youtu.be/5FelqibBeCc
Via @markvanommen81
Acteur Van Damme haalde met zijn Volvo-commercial ruim 40 miljoens op in een week. De Amerikaanse Belg – bekend uit de diverse vechtfilms – zat boven op een Volvo truck om met een ‘epic split’ aan te tonen hoe stabiel deze trucks rijden. Continue reading