[Event] SMC0172 #SMC Wordt het outbound of inbound? 3 februari 2015

Content Marketing Customer Magnet

Staat adverteren gelijk aan het op tijdstippen dat ik het niet wil lastig worden gevallen met een boodschap waar ik niet op zit te wachten? Heeft de vakpers steeds meer moeite het abonnementsgeld voor hun bladen laag te houden omdat ze minder advertenties verkopen? Wordt het niet eens tijd om meer hulp te bieden aan prospects i.p.v. alleen maar met prijzen te stunten? Waarom nog outbound marketing terwijl inbound ook zo goed kan werken? 

header-SMC-gh1

Social Media Club 0172 (Groen Hart)
Hetgeen hierboven beschreven wordt, is natuurlijk een bekend verhaal maar wat staat er eigenlijk tegenover? Wat kan je als bedrijf doen met deze trends in de marketing en de communicatie. Ik wil de informatie hebben die ik zoek, ik wil weten wat ik allemaal kan met een product. Hoeveel tips en tricks krijg ik. Willen de bedrijven dat wel kwijt of vinden ze dat erg lastig.

Vele vragen waar we dinsdag 3 februari antwoord op krijgen van Edwin Vlems tijdens de bijeenkomst van Social Media Club 0172. Hier even wat extra gegevens:

Datum          : dinsdag 3 februari 2015
Tijdstip         : 19:45 uur
Plaats            : Alphen Business Center, A. van Leeuwenhoekweg 35, 2408 AK Alphen aan den Rijn
Spreker         : Edwin Vlems
Onderwerp   : Inbound marketing

Spreker (vanaf zijn eigen website)
“Je moet ook iets over jezelf vertellen, Edwin, dat is het eerste waar mensen naar zoeken als ze op je pagina zijn”. Welnu ik schrijf graag maar niet zo graag over mezelf… Maar vooruit dan.

Ik ben de helft van de tijd Marketing Manager bij een B2B bedrijf (MCB), en de andere helft help ik bedrijven met ‘Inbound Marketing’ oftewel Content Marketing en Social Media Marketing op de juiste manier: als magneet voor klanten. Veel ‘nieuwe’ marketing die ik zie is namelijk nog erg op klassieke leest geschoeid: vermomd als advertenties. Ik geef lezingen en workshops, en adviseer bedrijven op het gebied van ‘nieuwe’ marketing. Want voor ‘oude’ marketing (advertenties en zo) moet je niet bij mij zijn, zie ook mijn anti-klantpagina.

Bij mijn werkgever MCB heb ik in de loop van de tijd wat innovatieve (content) marketinginstrumenten ontwikkeld die ik nu als ‘Content Candy’ verkoop, klik hiervoor details.

Opgeven
Natuurlijk vindt je dit een interessant onderwerp en een spreker die je zeker eens wil horen. Als dat zo is dan vragen wij je je even op te geven via : http://www.smc0172.nl/kaarten-bestellen/

De bijeenkomst is gratis maar wij vragen wel een vrijwillige bijdrage van gemiddeld een 4 euro……… !!