H2

HCSh2_images12De inhoud van hoofdstuk 2  van het Handboek Content Strategie:

De omzetting van de strategie naar praktische modellen staat centraal.

Het 3S-model, het 6C_model, de doelen, de Content, Channels, Community, Conversatie & Conversie staan centraal in hoofdstuk 2 inclusief veel voorbeelden, presentaties, tips en videos. Dit hoofdstuk kent een case over de content marketing bij De Hypotheekshop.

INHOUD Hoofdstuk 2 van het Handboek Content Strategie:

2 Het 3C, 3S en 6C-model  
2.1 Ontwikkelingen en gedrag van invloed op content marketing  
2.2 De 3C’s van een succesvolle content strategie  
2.2.1 Consistentie  
2.2.2 Context  
2.2.3 Conversatie  
2.3 Soorten content  
2.3.1 Een content marketeer is géén uitgever  
2.4 6C-model van content marketing  
2.4.1 Content  
2.4.2 3S-model van content: snackable (short en simple)  
2.4.3 3S-model van content: shareable  
2.4.4 3S-model van content: searchable  
2.5 Channels  
2.6 Crossmedia  
2.7 Curatie 78 2.8 Community  
2.9 Comfort  
2.10 EXPERTCASE De Hypotheekshop  
HCS-opdrachten hoofdstuk 2