H4

931177_10151747280388465_1595058152_nDe inhoud van hoofdstuk 4 van het Handboek Content Strategie:

Dit hoofdstuk gaat over de social influencers, social proof, reviews, engagement en de eerste aanzet tot een campagne. Recommended content staat centraal. Social  influencers, analyse tools voor meting en engagement, campagne. Het effect van reviews op zoekmachinemarketing, social influencers gebruiken in campagnes en het maken van engaging content. In dit hoofdstuk het befaamde SOCCER-model en een case met de CCO van Landal GreenParks: Bas Hoogland.

INHOUD van hoofdstuk 4 van het Handboek Content Strategie:

4 Social influence, reviews, engagement en social proof  
4.1 Content engagement en tien regels  
4.1.1 Engaging content volgens het model van ContentKeen.com  
4.1.2 Engaging content volgens het SOCCER-model  
4.1.3 40 tips voor engaging content  
4.2 Social proof , recommende content en meer reviews  
4.3 Het meten van social influence  
4.4 EXPERTCASE CCO Bas Hoogland van Landal GreenParks  
HCS-opdrachten hoofdstuk 4