H6

verkoopDe inhoud van hoofdstuk 6 over het boeien en binden:

Hoofdstuk 6 draait om het B-model! Het model van boeien & binden moet de bepaalde content strategie brengen naar tactiek-doel-mix-van middelen naar een creatieve campagne.

Kun jij boeien en binden? Het Bereik van de campagne, Betrekken van influencers het richten op Bestellen en Best buy.

INHOUD hoofdstuk 6 van het Handboek Content Strategie:

6 Campagne met het B-model van boeien & binden  
6.1 Het B-model van boeien en binden  
6.2 Het B-model: Bewustzijn, bereik, buzz en bekendheid
6.3 Het B-model: Boeien en binden
6.4 Het B-model: Beleving & betrokkenheid
6.5 Het B-model: Bestellen en de best buy
6.6 Het B-model: Bepalen en bespreken, de campagnekalender
6.6.1 Drie fases bij de planning
6.7 EXPERTCASE Paul van Veenendaal over het belang van social influence bij campagnes
HCS-opdrachten hoofdstuk 6