Handboek ContentStrategie 4 maakt grote sprong richting top 100 managementboeken!
Handboek ContentStrategie 4 maakt grote sprong richting top 100 managementboeken!
Eind 2018 verschijnt een totaal verbouwd en herschreven Handboek ContentStrategie 4. Nieuwe oefeningen, strakker kader, updates, nieuwe inzichten op basis van Contentmarketing 4.0. Concreet gaat deze totaal nieuwe versie voorzien in:
De resultaten van een wereldwijd onderzoek onder 3.500 consumenten geven aan dat de meeste chatbots nog niet slim genoeg zijn om aan hun hoge verwachtingen te voldoen. Hoewel bijna iedereen het erover eens is dat chatbots in sommige situaties snel en handig kunnen zijn, scoort gebrek aan intelligentie hoog op de bezwarenlijst van de consument. 65 procent geeft nog steeds de voorkeur aan menselijke interactie aan de andere kant van de chat.
[Presentatie] From Content to Customer #leads #contentmarketing.
Van klanten suspects maken? Van contentinfo leads maken?
Werd onlangs bekend dat voor jongeren wederom Facebook minder gebruiken, heeft Facebook nu bekend gemaakt dat het meer inzicht gaat geven in hun richtlijnen privacy. Facebook wil beter aangeven wat er met je gegevens gebeurt als je bijvoorbeeld je account verwijderd.
Facebook heeft aangekondigd dat het voor het eerste inzage geeft in zijn regels met betrekking tot privacy. Zij hebben dit eind januari 2018 op hun eigen blog bekend gemaakt:
You have many ways to control your data on Facebook. This includes tools to make sure you share only what you want with the people you want to see it. But privacy controls are only powerful if you know how to find and use them. Starting today we’re introducing educational videos in News Feed that help you get information on important privacy topics like how to control what information Facebook uses to show you ads, how to review and delete old posts, and even what it means to delete your account.