[Presentatie] Social media en contentmarketing voor bakkers #MKB

socialbakkerSociale media lijkt – kijkend naar de onderzoeken – vooral voor de kleinere organisaties goed te werken. Toch is het MKB niet altijd bekend met de marketingmogelijkheden en manier van werken met sociale media. Met als motto ‘Digitaal is de nieuwe moraal’ heeft  een uitgebreide presentatie gemaakt voor in dit geval de bakker. De presentatie – gericht op België – laat LinkedIn maar ook Bloggen.be zien als populaire social media platforms.   Continue reading

Hoofdstuk 2 [Infographic] 7 stappen voor een contentstrategie voor de business

ContentMarketing-1024x704

In 7 stappen jouw online content strategie optimaliseren? Contentstrategie lijkt een bijzaak maar is dé kern van social media marketing. Als eerste stap begin je natuurlijk – en dus ook met contentmarketing – met jouw doelen. Neem daarbij doelen die boven de afgeleide doelen voor contentmarketing liggen en kunnen liggen. Organisatiedoelen en marketingdoelen liggen hier logisch boven. Hootsuite en intergage tekende 7 logische op.  Continue reading