Release: lente 2013, full colour.

Handboek
Content
Strategie

Ondertitel:

"Sorry. U boeit en bindt niet. Best Buys door middel van Boeien & Binden."

  • Inleiding en kader Contentstrategie, contentmarketing, social content, story telling mobile content, onderzoek....
  • Content, Channels, Community, Conversatie & Conversie, C-model van contentstrategie en omzetting naar contentmarketing
  • Operationalisatie van de strategie en contentmarketintg naar..
  • Middelen: blogging, social media....
  • B-model van succes: Boeien, Binden, Beleven, Betrekken....
  • Campagne, ContentCuratie & Influential generated content, versus Branded Content....
  • Contentstrategie en contentmarketing meetbaar ....
  • Een ContentStrategiePlan (CSP)

Een boek vol:

  • TOPCASES en oefeningen
  • 10-Voorbeelden, modellen, video's..
Reserveer het HCS!
De heer Mevrouw  
Uw voornaam
 
Uw achternaam
 

Postcode


bijvoorbeeld 1000ab
 
Uw e-mailadres
 
 

Bij reservering ontvang je tevens een gratis abonnement op de e-mailing van socialmedia.nl. Bij verschijning van het Handboek ContentStrategie Ontvangt u bericht en wordt u uitgenodigd als het handboek aan te schaffen.