Diverse mediamateriaal Handboek ContentStrategie 4 met toestemming voor gebruik:
In het Handboek Content Strategie 4 (#HCS4) neemt auteur Patrick Petersen RDM MA MSc de lezer – op basis van het bewezen B-model van Boeien & Binden – mee in een vernieuwend verhaal over contentstrategie.
Het praktisch en crossmediale management- en studieboek is volledig vernieuwd, dikker en kent digitale bijlagen. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Het HCS4 biedt de professional een theoretisch inzicht voorzien van praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality lagen – en de méér dan 1000 bijlagen op de ondersteunende website www.handboekcontentstrategie.nl – maken van het HCS4 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een engaging en doelgerichte strategische contentmix op basis van de customer journey. De vierde druk van deze geliefde bestseller bevat nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen. Het B-model van Boeien en Binden helpt de professional aan engaging content dat relevant is voor de fases in de customer journey! HCS4 draait om channels, content en conversie.
Drs. Hans Molenaar (voorziter Nederlandse prijs voor marketingliteratuur) zegt in het voorwoord over het Handboek ContentStrategie:
Dit boek van Patrick Petersen past in het nieuwe denken binnen het marketingvakgebied rondom waardecreatie. Het is een heel praktisch boek dat u uitstekend van dienst kan zijn in het realiseren van waarde voor zowel klanten als de stakeholders van de organisatie. Het zal u helpen om zowel vanuit strategisch perspectief naar content te kijken als te lering te trekken uit de vele cases die in het boek beschreven staan.
Het HCS4 is breed inzetbaar. Zeven redenen om het boek in te zetten, zijn:
Patrick Petersen RDM MA MSc is senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-)marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Extra masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, brachten hem tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement en de moderne contentstrategie.Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer.
Handboek ContentStrategie 4 maakt grote sprong richting top 100 managementboeken!
Eind 2018 verschijnt een totaal verbouwd en herschreven Handboek ContentStrategie 4. Nieuwe oefeningen, strakker kader, updates, nieuwe inzichten op basis van Contentmarketing 4.0. Concreet gaat deze totaal nieuwe versie voorzien in:
Mediacampagne Handboek ContentStrategie 4 (release eind oktober 2018) van start!