[Video] Leonard Brody over techniek ‘digitale schizofrenie’ en ontwikkeling human behaviour

bordey

 

Amerikaan Leonard Brody wordt genoemd “controversial torchbearer for this new world order.”  Hij is bekend  investeerder en bestseller auteur en vooral een ondernemer met uitgesproken visie over human behaviour en nieuwe technieken. Brody is vooral nuchter: “Het is de sociale acceptatie van de mensheid.. Lees verder

Hoofdstuk 3: Het S-model, shareable- en snackcontent

Snackable_Content

Goede content engaged en doet delen. Dit is niet nieuw. Kijken naar mijn modellen in mijn Handboek ContentStrategie (uitgave 2013, Adformatie) dan moet goede content Scanbaar zijn en Snackbaar. Dat het deelbaar moet zijn. Daarbij is de autoriteit van de Source, de bron, vitaal voor het eventueel wel of niet delen of het meegeven van een virale sterkte.
Daarbij kent het Snackable-karakter steeds meer een visueel karakter en is het Sentiment (zoals humor) een succesfactor. Lees verder

Hoofdstuk 2 [Infographic] 7 stappen voor een contentstrategie voor de business

ContentMarketing-1024x704

In 7 stappen jouw online content strategie optimaliseren? Contentstrategie lijkt een bijzaak maar is dé kern van social media marketing. Als eerste stap begin je natuurlijk – en dus ook met contentmarketing – met jouw doelen. Neem daarbij doelen die boven de afgeleide doelen voor contentmarketing liggen en kunnen liggen. Organisatiedoelen en marketingdoelen liggen hier logisch boven. Hootsuite en intergage tekende 7 logische op.  Lees verder