Begin 2018 begon de zogeheten ‘influencer familie’, Jongedijk, uit Almere aan de 365 Dagen Challenge van Honig. Een uitdaging waarin Rogier en Nukhet Jongedijk Nederland samen met hun drie kinderen een jaar lang een kijkje geven in hun keuken, waar zij wekelijks maaltijden bereiden met ten minste één Honig-product per gerecht. En met bijna een half jaar achter de rug zet de familie nu een volgende stap. Vanaf vandaag nemen de Jongedijkjes het Instagram-account helemaal over.
Dagelijkse inspiratie
De doelstelling blijft onveranderd: Nederland helpen en inspireren met het neerzetten van een gevarieerde maaltijd, elke dag weer. Honig verwacht door het toevoegen van Instagram als campagne-kanaal de komende periode een grotere doelgroep te bereiken, met een gevarieerde mix aan content. Verschillende formats passeren de revue op het
Instagram account. Denk hierbij aan lekkere recepten, foodshots waarbij je gaat watertanden en inspirerende kookvideo’s. Via de wekelijkse stories leer je ook de familie Jongedijk beter kennen.
#instatakeover
Als actieve Instagram-influencers voelt de familie Jongedijk zich daar als een vis in het water. Onder een groot publiek zijn zij ook wel bekend onder hun Instagram-namen @the.suburbandad en @the.suburbanmom.
Rogier Jongedijk kijkt uit naar het experiment:
We zijn hartstikke enthousiast over de campagne en vinden het te gek om volgers nog meer te betrekken bij onze challenge. En Instagram, daar zijn we goed in! Dat Honig het aandurft ons vrij te laten op hun Instagram-account is best spannend, maar een fantastische toevoeging op de 365 Dagen Challenge!
Fallon Gorter, Sr. Brand Manager bij Honig: “De kracht van deze campagne is dat de familie Jongedijk een échte familie is en ook nog eens helemaal thuis is op Instagram. In het begin vond de 365 Dagen Challenge voornamelijk plaats op Facebook, maar toen de familie bij ons het idee polste om een Instagram take-over te doen, voelde het als een hele logische en mooie vervolgstap. Het is natuurlijk best even spannend, maar bij Honig laten we mensen graag dat doen waar ze het beste in zijn. Daarnaast kunnen we ook nog van hen leren. Ons doel met deze campagne is het inspireren van Nederland met lekkere voedzame recepten en dat kijkje in de keuken bij de familie Jongendijk waarderen onze consumenten enorm.’’