[Presentatie] Social media en contentmarketing voor bakkers #MKB

[Presentatie] Social media en contentmarketing voor bakkers #MKBSociale media lijkt – kijkend naar de onderzoeken – vooral voor de kleinere organisaties goed te werken. Toch is het MKB niet altijd bekend met de marketingmogelijkheden en manier van werken met sociale media. Met als motto ‘Digitaal is de nieuwe moraal’ heeft  een uitgebreide presentatie gemaakt voor in dit geval de bakker. De presentatie – gericht op België – laat LinkedIn maar ook Bloggen.be zien als populaire social media platforms.  

Successen

Stefaan laat de valkuilen duidelijk zien in zijn presentatie. Dit na een overzicht van de nieuwe media en het nieuwe gedrag. We zijn steeds meer connected en oude media zoals print en boeken lijken vooral passé. Vitaal – en ook voor de bakker – is het feit dat 78% van de consumenten online reviews als serieus en waar aanneemt. Vooral de visuele middelen zoals Pinterest, maar ook Twitter en Facebook ziet de maker als positief voor de bakkers.  Daarbij is het belangrijk om de gebruikers en generaties te leren begrijpen: